Rabu, 27 Mac 2013

hanya dalam mimpi

semalam, sebelum aku tidur aku ase tidak tenang sgt..
kenapa???
sbb aku rindukan sseorang,
setiap saat aku rindukan dia
aku terlampau rindukan dia
sehingga aku tak taw ape yang harus aku lakukan
buat tu tak kena
buat ni tak kena
rindu ku terhadapnya kuat sgt, dah lama aku tahan rindu ini 
semalam sebelum aku tidur, aku berniat
ya allah
hadirkanlah dia dalam mimpiku ya allah
sungguh aku rindu dia sgt2
hadirkanlah dia untuk memberiku semangat dan kekuatan
aku tak taw, entah bila lagi aku dapat bertemu & berdepan dengan nya
aku tak mampu menahan rindu ini ya allah
aku tak sekuat dia
ya allah,
walau pun hanya bertemu didalam mimpi, 
sudah cukup untuk mengubat rinduku terhadapnya
ye, aku taw..
jumpa dalam mimpi & jumpa depan2 xsama
tapi!!
ape mampu aku buat
aku hanya mampu rancang
aku hanya mampu doa
dan penentu segalanya hanya allah
ya allah
terima kasih kerana hadirkan dia dalam mimpi ku walaupun sekejap
tapi, semua rasa ini tak sama dengan berjumpa dengannya depan2
tapi aku syukur kerana aku masih mampu jumpa dia walau hanya dalam mimpi
allah masih mendengar permintaan ku
aku kuat bila dengan nya
aku bersemangat bila dengan nya
aku gembira bila dengan nye
ya allah
hanya engkau yang tahu apa yang aku rasa
bagaimana perasaan aku terhadapnya
sekuat mana cintaku terhadapnya
sedalam mana sayangku terhadapnya
ya allah
padamu aku serahkan segalanya
aku tahu
kau tahu ape y aku rasa
tq allah
always with me
kuatkan aku yaallah
kuatkan aku untuk melalui semua ini='(
rindu dia sgt33333





bersabar dan teruskan berdoa
allah ada
allah dengar 
allah tahu segalanya
allah rasa apa y kamu rasa..
be strong my dear='(






Tiada ulasan:

Catat Ulasan