Isnin, 11 Mac 2013

mencoba tuk bertahan

sampai bila aku harus melalui semua ini
ma...
abah...
kak rindu..                                                                       
nak balik
lama nya masa berlalu
ya allah
aku tak kuat ya allah
aku tak kuat
.................................................
aku lapar
aku beli makanan
naek bilik selera pula takde
mcm2 rase ade bila sebut pasal mkanan
nak muntah la, pening la, mcm2 lagi
last2 bazir cam tu je
begitulah setiap hari 
sakit belakang sentiasa ade
baru je duduk dah mula rasa sakit 
aku tak mintak untuk jadi cm ni
kuatkan aku ya allah
tabahkan aku untuk menanggung rasa sakit ini
ubat..
bermacam2 ubat aku dapat
tapi rasa sakit tu masih sama
kenapa dengan aku ya allah 
                 
 
   kuatkan aku dalam melalui semua ini
aku pasrah dengan ketentuanmu ya allah..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan