Selasa, 5 Mac 2013

Sampai bila???

ya allah
kenapa aku masih lemah disini
aku tak mampu untuk kuatkan diri aku sendiri
mungkin aku mampu gelak, aku mampu senyuim
itu hanya luaran
tapi diri n hati aku x sekuat itu
ya allah
aku taw
semua ini ada hikmah nya
kuatkan aku ya allah
berikan aku kesabaran yang tinggi dalam melalui hari2 ku ini='(


ya allah
jika ini jalan terbaik untuk hidupku
kau kuatkanlah aku dalm melalui
semua ini
tabah dan berikanlah aku kesabaran yang tinggi
kuatkan aku=(


Bersabarlah Wahai Hati.....
Luas mencabar kehidupan ini
Segala kepahitan sukar dilupai
Bagaimana langkah harusku lalui
Tabahkan jua dalam mengharungi
Sabarlah wahai hati...
Sifatmu membawa kebahgiaan diri
Junjungan peribadi Nabi yang dicintai
Kemanisan hidup bakal menerangi
setiap hari2 mu suatu masa nanti..
bersabarlah


inilah
teman hidupku selama2nya.

 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan